- A eta B puntuak AB zuzena lortzeko, AB zuzena zeiharra izango da (ez bertikala, ez horizontala)
- C puntua AB segmentuaren zuzenetik kanpo dago
Algoritmoa:
- Emanik A puntua eta B puntua, AB zuzena lortu
- Emanik C puntua, AB zuzenaren perpendikularra C puntuan lortu
- AB zuzena eta bere perpendikularra C puntuan ditugula, lerro biren ebakidura kalkulatu (P puntua lortu)
- Erpinen arteko AB distantzia eta puntuen arteko CP distantzia kalkulatu ondoren azalera zehaztu
Zure programaren hasiera:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 | program Triangelu_1_4 ; var rAx, rAy, rBx, rBy : real ; begin { A puntua lehen koadrantekoa da } repeat writeln ( 'OXY lehen koadrantean lan eginez' ) ; write ( 'Eman A puntuaren x koordenatua: ' ) ; readln(rAx) ; write ( 'Eman A puntuaren y koordenatua: ' ) ; readln(rAy) ; if (rAx < 0.0 ) or (rAy < 0.0 ) then { A-ren bi koordenatuak positiboak izan behar dira } begin writeln ( 'A puntuaren bi koordenatuak positiboak izan behar dira' ) ; if rAx < 0.0 then writeln ( 'A puntuaren x koordenatua ezin daiteke negatiboa izan' ) ; if rAy < 0.0 then writeln ( 'A puntuaren y koordenatua ezin daiteke negatiboa izan' ) ; end ; until (rAx >= 0.0 ) and (rAy >= 0.0 ) ; writeln ; { B puntua ere lehen koadrantekoa izango da eta horrez gain } { B puntua eta A puntua "diagonal" batean egongo dira kokaturik } repeat writeln ( 'OXY lehen koadrantean jarraituz ' ) ; write ( 'Eman B puntuaren x koordenatua: ' ) ; readln(rBx) ; write ( 'Eman B puntuaren y koordenatua: ' ) ; readln(rBy) ; if (rBx < 0.0 ) or (rBy < 0.0 ) then writeln ( 'B puntuaren bi koordenatuak positiboak izan behar dira' ) ; if (rAx = rBx) or (rAy = rBy) then begin writeln ( 'AB segmentua zeiharra izan behar da' ) ; if rAx = rBx then writeln ( 'AB segmentua ezin daiteke bertikala izan' ) ; if rAy = rBy then writeln ( 'AB segmentua ezin daiteke horizontala izan' ) ; end ; until ((rBx >= 0.0 ) and (rBy >= 0.0 )) and ((rAx <> rBx) and (rAy <> rBy)) ; writeln ; { A eta B ezagunak direla, AB segmentuari dagokion r zuzenaren bi } { parametroak kalkulatu: } { rMalda := _______________; } { rDesplazamendua := ___________; } { ALGORITMO OSOA: 1. Emanik A puntua eta B puntua, AB zuzena lortu 2. Emanik C puntua, AB zuzenaren perpendikularra C puntuan lortu 3. AB zuzena eta bere perpendikularra C puntuan ditugula, lerro biren ebakidura kalkulatu (P puntua lortu) 4. Erpinen arteko AB distantzia eta puntuen arteko CP distantzia kalkulatu ondoren azalera zehaztu } end . { PROGRAMAREN BUKAERA } |
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Iruzkinen bat idazteko Google-ko kontu bat behar duzu. Iruzkin guztien moderazio-ardura blogeko administratzaileari dagokio.